;?>

Feed Rss

Dorak Holding Office 365 ve MS Azure Projeleri Başarı Hikayeleri Arasında Yerini Aldı

02.03.2017, Bulut Bilisim, Duyurular, by , .
Okuma Süresi: < 1 dakika

Geçtiğimiz sene COMPAREX Turkey Profesyonel Hizmetler ekibi olarak birçok müşteri ile buluşma onlara Bulut Çözümlerimizi anlatma şansı yakaladık. Kendi sektörünün öncü firmalarından bir tanesi olan değerli müşterilerimizden Dorak Holding ile çalışma ve proje yapma imkanını yakaladık. Bir projenin başarısı için gerekli olan tüm ortak paydaşları müşterimizle çok iyi şekilde yakalamamız bu projenin Microsoft tarafından başarı hikayesi haline gelmesini sağladı. 

Çok farklı lokasyonlarda birçok kullancısı olan Dorak Holding’in Office 365 ile e-mail yönetimi ve kritik sistemlerinin MS Azure ile Backuplanması projeleri başarı ile gerçekleştirildi. Bu projede bizlerle birlikte çalışan desteğini her zaman hissettiğimiz Baki Çubuk ‘a ayrıca teşekkür ederiz.

Bu denli önemli başarı hikayelerini yakalayan bir ekip olarak COMPAREX Turkey’in danışmanlık ve projelendirme alanındaki tecrübelerini, müşteri memnuniyetine verdiği önemi bir kez daha göstermiş olmuştuk.Microsoft’un yayınlanmış olduğu başarı hikayesinin bir kısmını sizlerle paylaşıyorum. Tüm metine aşağıdaki linkten ve pdf’den erişebilirsiniz.

https://customers.microsoft.com/en-us/story/dorak-turizm-gayrimenkul-hospitality-travel-office365-tr

http://mustafakara.net.tr/wp-content/uploads/2017/02/dorak_case_study.pdf

 

“Çözüm, ilk fazda Dorak Holding BT Departmanı tarafından hayata geçirilirken sonraki fazlarda Comparex Türkiye ile beraber çalışılmaya başlandı. Exchange Online ve Skype for Business Online ürünleri kullanılmasıyla aşağıdaki faydalar elde edildi:

* Office 365 üzerinden tek bir panel üzerinden bütün alan adlarının kontrolü
sağlanıyor.
* Kullanıcıların mail takibinin yapılabiliyo ve işten ayrılan bir personelin şirkette
olmasa bile mail iletişimin (Outlook ve Mobil Cihaz üzerinden) kesilebiliyor.
* Hizmette herhangi bir kesinti ve sorun yaşanmıyor. Kesintisiz hizmet kalitesi ile
iş süreklili sağlanarak mail alt yapısında yaşanan bütün sorunlar sonra erdi.
* Bütün yazışmaların mail olarak yapılması ve Office 365 ile yurtiçi ve yurtdışı
ofislerin arasındaki iletişimin kesintisiz bir şekilde çalışması operasyonun da
kesintisiz bir şekilde devam etmesini sağladı. Bu nedenle operasyon anlamda
herhangi bir kayıp yaşanmamış olması nedeniyle operasyon tarafindaki bütün
işlemlerde yönetim ve kullanıcılar tarafinda memnuniyet arttı.”

Ka®a

 

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir