;?>

Feed Rss

Okuma Süresi: < 1 dakika

System Center 2012 sürümünün piyasa çıkması ile bir çok major değişikliğin olduğunu sizlere blogumdan ve yazılarımın yayınlandığı diğer community’lerden duyurmuştum.En büyük değişikliklerden birisi ürünün lisanslama şeklinin değişmesi ve tüm ürünlerin (SCCM,SCOM,SCORCH,SCDPM,SCSM,SCVMM) suite olarak IT yöneticilerine sunulmasıydı.Bir çok firma artık System Center 2012 ürünlerinin hepsini kurmaya başladı yada tüm ürünleri yapılarına dahil etme planları içerisinde.Durum bu halde olunca akıllara gelen en önemli sorulardan bir tanesi System Center 2012 ürünleri arasındaki entegrasyon.Bu makalemde sizlere bu bilgiyi entegrasyon haritası ile göstermeye çalışacağım.

System Center 2012 ürünleri sanallaştırma yönetiminden, bulut alt yapısı oluşturmaya, istemci yönetiminden, veri kurtarmaya, IT otomasyonundan , yardım masası yönetimine kadar bir çok işi merkezi bir şekilde yapabilme yeteneğine sahip bulunmakta.Peki bu ürünler birbirleri ile nasıl bir iletişim halindeler ve ürünler arasındaki entegrasyon nasıl sağlanıyor bu bilgileri görmek için aşağıdaki haritadan yararlanabilirsiniz. (Sizler için hiç bir masraftan kaçınmadan 🙂 çooook yüksek çözünürlükte bu haritayı sunuyorum 5100 x 3300 (17 megapixels))

 

System Center 2012 Ürünleri Arası Entegrasyon Haritasının detaylarına Internet üzerinden erişmek için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz

http://zoom.it/lm9Xz

System Center 2012 Ürünleri Entegrasyon Haritasının pdf formatını indirmek isteyenler aşağıdaki linki kullanabilirler

http://mustafakara.net.tr/wp-content/uploads/SC2012IntMap.pdf

Ka®a

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir