System Center ailesine yeni katılan bir ürün olan Service Manager 2010 sonunda piyasaya çıktı.
System Center Service Manager 2010, BT hizmet yönetimine otomatik olarak adapte olarak kurumunuzun gereksinimleri için bir platform ortamı sunar.
Modern IT yardım masası ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanan System Center Service Manager kuruluşlara olay, problem gibi gerçekleşen işlemleri kolay aranır hale getirerek iyileştirme ve yönetim güçü saptama gibi yetenekler sunar.Service Manager, olay ve problem çözümleri, kontrol yönetimi ve varlık yönetimi gibi konular hakkında çözüm tabanı sağlar. Configuration Management Database (CMDB) aracılığı ile active directory domain servisleri, System Center Configuration Manager ve System Center Operation Manager’ dan otomatik olarak gerekli bilgileri alır.
Satın alma seçenekleri için:
http://www.microsoft.com/systemcenter/en/us/purchase.aspx
Ürün hakkında kaynak alanı
http://technet.microsoft.com/tr-tr/evalcenter/ee349038(en-us).aspx
Ka®a